تخفیفات ویژه در باشگاه همسفران کلوت

1398/09/24

6402 بازدید

 

«آفتاب کلوت» در آستانه‌ی بیستمین سال از همسفری و همراهی با شما عزیزان اقدام به راه‌اندازی باشگاه همسفران کرده است. ارائه‌ی پیشنهادات متنوع و جذاب به‌منظور قدردانی و سپاس از حضور مشتریان وفادار کلوت از اهداف اصلی راه‌اندازی این باشگاه بوده است.

امروز باعث خوشحالی و خرسندی ماست که موفق به ایجاد زمینه‌ای برای تحقق اهداف مشتری‌مدارانه و گرامی‌داشت همراهان ویژه‌ی خود شده‌ایم.

تمام اعضای باشگاه همسفران کلوت می‌توانند با عضویت در این باشگاه بسته به امتیازات کسب‌شده‌ی خود از خدمات ویژه و تخفیفات سفرهای کلوت برخوردار شوند.

 

طرح برخورداری از امتیازات کلوت از زمان اولین همسفری شما آغاز می‌شود و معیار آن میزان همراهی و سابقه‌ی سفر شما با همسفران کلوت خواهد بود که منجربه کسب امتیاز بیشتر و ارتقا رتبه‌ی شما در باشگاه خواهدشد.  

 

    مبنای امتیازبندی و رتبه‌ی اعضای باشگاه همسفران کلوت براساس کسب امتیازاتی‌ست که با شرکت در هریک از تورهای داخلی و خارجی به شما تعلق می‌گیرد. این امتیازات به‌صورت خودکار پس از هر سفر در حساب الکترونیکی شما شارژ خواهد شد. طبق قوانین مصوب باشگاه، با کسب هر 8 امتیاز 10000 تومان تخفیف سفرهای آتی کلوت به هریک از مسافران اختصاص خواهد یافت.

 

درحال حاضر رتبه‌بندی همسفران کلوت در باشگاه همسفران در چهار سطح آبی، برنزی، نقره‌ای و طلایی انجام می‌گیرد و هر دسته از امتیازات و خدمات ویژه‌ی متناسب با رده‌ی خود بهره‌مند می‌شوند.

 

همسفران با رتبه‌ی آبی: همه‌ی همسفرانی که تجربه‌ی یک سفر با کلوت را داشته‌اند در این دسته قراردارند.

 

همسفران با رتبه‌ی برنزی: همه‌ی همسفرانی که موفق به کسب 500 امتیاز شوند در این دسته قراردارند.


همسفران با رتبه‌ی نقره‌ای: همه‌ی همسفرانی که موفق به کسب 1500 امتیاز شوند در این دسته قراردارند.

 

همسفران با رتبه‌ی طلایی: همه‌ی همسفرانی که موفق به کسب 2500 امتیاز شوند در این دسته قراردارند.

 

تخفیفات ویژه

 

علاوه‌بر امتیازات و خدماتی که به‌سبب عضویت در باشگاه همسفران کلوت به شما تعلق می‌گیرد دو دسته تخفیف شامل حال همسفران کلوت خواهد شد که به این ترتیب هستند:

 

  • تخفیف گروهی: این نوع از تخفیف به گروه‌های سه‌نفر به بالا اختصاص پیدا می‌کنند.
  • تخفیف زودهنگام: این نوع از تخفیف درصورت خرید زودهنگام تور به شما تعلق می‌گیرد.