فروش  اقساطی تور با همکاری بانک صادرات و ایران ‌رنتر

1398/10/09

9001 بازدید

«آفتاب کلوت» با مشارکت بانک صادرات و ایران‌ رنتر در یک همکاری مشترک برگزار می‌کند:

 

طرح همیاران سپهر بانک صادرات

«همیاران سپهر» نام طرحی‌ست که توسط بانک صادرات ایران به‌منظور کمک به تولید و تسهیل فروش اعتباری محصولات و خدمات باکیفیت داخلی و افزایش قدرت خرید مردم اجرا شده و مورد استقبال هم‌وطنان قرار گرفته است.

درقالب طرح همیاران سپهر، بانک صادرات با عقد قرارداد با شرکت‌های داخلی درقالب عقد مرابحه (اقساطی) به مشتریان واجد شرایط، کارت اعتباری تا سقف ٢٠٠ میلیون ریال اعطا می‌کند. اعتبار کارت‌های اعتباری «همیاران سپهر» سه ماهه بوده و تسهیلات آن حداکثر ٣٦ ماهه- سه ساله با نرخ سود 15 و 18 درصد محاسبه می‌گردد.

براساس اعلام بانک صادرات، متقاضیان می‌توانند جهت بهره‌مندی از این طرح با مراجعه به شعب بانک، ضمن اطلاع از شرایط برخورداری از مزایای کارت اعتباری «همیاران سپهر» درخواست خود را به بانک ارائه دهند. صدور کارت همیاران سپهر در تهران 3 روزه و در شهرستان‌ها نهایتاً 5 روزه انجام می‌شود.

 

 

اول سفر کنید؛ بعد پرداخت کنید!

آفتاب کلوت می‌تواند به‌عنوان یکی از شرکت‌های همکار در طرح همیاران سپهر، به همسفران خود انواع خدمات سفر را به‌شکل وام ارائه کند. در قالب طرح همیاران سپهر شما می‌توانید با استفاده از تسهیلات بانک و سقف اعتبارات که تاکنون به میزان حداکثر 200 میلیون ریال تعیین شده و در آینده‌ای نزدیک به 500 میلیون ریال خواهد رسید برای خرید خدمات سفر به‌شکل اقساطی اقدام کنید.

«ایران رنتر» به‌عنوان یک پلتفرم فروش اعتباری، واسطی میان خریداران اقساطی و سرمایه گذاران است. خریداران اقساطی می‌توانند در بــازه‌ی زمانی یک‌ساله بدون ارائـه‌ی چک و ضامن از بیش از صدها فروشگاه آنلاین در حوزه‌های کالا، سفر، بیمه و خدمات خرید کنند.

آفتاب کلوت می‌تواند به‌عنوان یکی از شرکت‌های همکار با ایران رنتر، به همسفران خود انواع خدمات سفر را به‌شکل قسطی ارائه کند. برای اطلاع از جزئیات این طرح و خرید اقساطی تور از ایران رنتر کلیک کنید: