رویداد عروس کویر در کویر ابوزیدآباد

1398/07/03

4903 بازدید

 

همسفر با کلوت در کمپینگ ابوزیدآباد

 

هم‌سفر با کلوت هم‌نفس با زمین، سفرهای کویری سال ۹۸ را با برگزاری رویدادی خاطره‌ساز به‌نام «رویداد عروس کویر» آغاز می‌کنیم. در یکی از روزهای پرمهر مهرماه در اکوکمپ کویری سیار کلوت در اطراف ابوزیدآباد منطقه‌ی «چاه عروس» به استقبال تورهای کویری کلوت می‌رویم و رویدادی مهیج و شاد را با حضور هم‌سفران همیشگی کلوت برگزار خواهیم کرد.

این رویداد ویژه برای دومین سال متوالی هم‌زمان با شروع سفرهای کویری با حضور هم‌سفران کلوت برگزار می‌شود. تعداد بسیاری از طبیعت‌دوستان و علاقمندان به سفرهای کمپینگ به‌خصوص کمپ کویری در این سفر حضور خواهند داشت.

کمپ کویری سیار کلوت که به کمپ «عروس کویر» معروف است در سی کیلومتری روستای ابوزیدآباد از توابع آران و بیدگل شهر کاشان قرار گرفته است. این کمپ در مجاورت نخلستانی زیبا واقع شده که حاصل زحمت و تلاش کشاورزی است که در دل کویر نخلستانی باشکوه و زیبا خلق کرده است که هر بیننده‌ای را به تحسین و تشویق وامی‌دارد.

لذت کمپینگ در دل کویر ابوزیدآباد همراه با دورهمی و شب‌نشینی‌های دلنشین زیر سقف آسمان پرستاره و  تفریحات و سرگرمی‌های مهیج گروهی، خاطره‌ای دلچسب و زیبا برایمان خواهد ساخت. آشنایی با فرهنگ و رسم و رسوم مردم بومی و احترام به اصول حفاظت از محیط زیست و سازگاری با طبیعت از اهداف اصلی و ارزشمند چنین رویدادهایی است.

یازده و دوازده مهرماه همراه با کلوت عازم کویر ابوزیدآباد می‌شویم.

هم‌سفر با کلوت، هم‌نفس با زمین