اخبار کلوت

اخبار مرتبط با کلوت و دنیای توریسم

اجرای تور ییلاق شیرین جان مرداد 1402
اجرای تور ییلاق شیرین جان مرداد 1402 بالاخره فرصت پیش آمد و سفر بی نظیر ییلاقات شیرین جان در ارتفاعات البرز غربی از توابع رشت اجرا شد.
موضوع خبر : اخبار کلوت
حمید روحانی و خدا حافظی با "خنیاگر بزرگ معاصر ایران"
مرغ سحر ایران از خواندن باز ایستاد و در میلیون ها قلب عاشق جاودانه شد! استاد محمد رضا شجریان خنیاگر معاصر ایران پس از مدتی بیماری روزپنچ شنبه 17 مهرماه 1399 در بیمارستان جم در گذشت . فرزانه نبی زاده ،مدیر عامل و حمید روحانی ،رئیس هئیت مدیره شرکت طبیعت گردی افتاب کلوت ازدست دادن سیاوش ایران را به همه ایرانیان و دوستداران فرهنگ وهنر و خانواده گرانقدرشان تسلیت می گویند.از آنجاکه به دلیل اپیدمی ویروس کرونا و عدم امکان حضور حداکثری عموم مردم ، همکاران ما نیز نتوانستند در مراسم خاکسپاری حضور داشته وادای احترام کنند، طی مراسمی در محل دفتر شرکت کلوت با حضور جمعی از آنها ،یاد این بزرگ مرد تاریخ موسیقی ایران گرامی داشته شد. حمید روحانی نیز به نمایندگی از سوی مجموعه کلوت ،همراهان طبیعت دوست و دوستداران استاد محمدرضا شجریان، در مراسم خاکسپاری ایشان درتوس ، درمحل بنای یادبود فردوسی بزرگ، حضور یافت .
موضوع خبر : اخبار کلوت
50 میلیون تومان وام سفر های شرکت  خدمات مسافرتی هوایی  جهانگردی و طبیعت گردی  کلوت  با مشارکت بانک صادرات
شرکت خدمات مسافرتی هوایی جهانگردی و طبیعت گردی کلوت با مشارکت بانک صادرات 50 میلیون تومان وام سفر با طرح کارت همیاران سپهر بانک صادرات اراِئه می نمایید
موضوع خبر : اخبار کلوت
علاقمندان به سفرهای طبیعت گردی در ایران، صرفا" بخاطر هزینه کمتر با شرکت ها و گروه ها و اژانس های غیر حرفه ای ، انتخاب سفر های طبیعت گردی  را نداشته باشند
چراکه  پیاده روی در مسیر های طولانی و پر پیچ و خم کوهستانی که به منظور دسترسی های محلی تعبیه شده است شرکت کننده ، جز خاک خوردن ،  بخاطر  عبورومور وسائل نقلیه محلی  و یا احیانا" سافاری های کوهستانی  ،  چیزی چیزی جز خستگی و کوفتگی عضلات  نصیبشان نمی شود. تجربه نشان داده است که این فشار ها باعث خداحافظی با فعالیت طبیعت گردی در طول عمر خود خواهد بود .
موضوع خبر : اخبار کلوت
آغاز فعالیت کادر دفتری شرکت کلوت در دوران پسا کرونا خرداد 1399
با یاد و احترام به صدها هزار عزیز از دست رفته ای که درسرتاسر این کره خاکی و خصوصا میهن عزیزمان ایران ،تحت تاثیر همه گیری کوید ۱۹ ،دیگر دربین ما نیستند، سخن آغاز می کنیم .آنان که تا  همین چند ماه پیش ،امیدوار به زندگی ، هر روز صبحگاهان از خانه هایشان بیرون می آمدند و شامگاهان با دنیایی از عشق به آینده به  خانه هایشان  باز می گشتند،  تا فردایی روشن تر بسازند . آنچه برما گذشت ،حکایت تلخ و انکار ناپذیری است از درس بزرگ طبیعت  و خالق هستی . یادشان گرامی باد!
موضوع خبر : اخبار کلوت
بازگشایی مراکزتفریحی روباز و طبیعت‌گردی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
علی‌اصغر مونسان گفت: «مراکز تفریحی روباز، طبیعت‌گردی و کوهنوردی باز است و هیچ‌گونه محدودیتی از نظر این وزارتخانه برای استفاده مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.»
موضوع خبر : اخبار گردشگری
روند کنسلی تورها در زمان شیوع کرونا؛ اسفند 98 ، فروردین  و  اردیبهشت 99
روند کنسلی تورها در زمان شیوع کرونا؛ اسفند 98 ، فروردین و اردیبهشت 99
موضوع خبر : اخبار کلوت
دستورالعمل شماره 3 سفر هوشمند: سفر+ سلامت )پروتکل های بهداشتی ویژه ی ایام بیماری کرونا
- فعالان زنجیره سفر: کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی فعال در حوزه سفر و گردشگری از قبیل: کلیه مصادیق تاسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری و موسسات حمل و نقل، سایت ها، موزه ها و اماکن تاریخی که در ایام شیوع ویروس کرونا با رعایت مقررات فعالیت می نمایند.
موضوع خبر : اخبار گردشگری
وزیر گردشگری دکتر  مونسان از مردم خواست برای لغو رزروهای خود عجله نکنند!
دکتر مونسان گفت: باتوجه به شیوع کرونا، درخواست من از مردم این است برای لغو رزروهای خود عجله نکنند.
موضوع خبر : اخبار گردشگری
صنعت گردشگری بزرگ‌ترین قربانی شیوع کرونا
شیوع ویروس جدیدی به‌نام «کرونا» ناباورانه طی چند ماه، تمام مرزهای جهان را درنوردید و در یک چشم برهم زدن، اقتصاد جهانی را فلج کرد.
موضوع خبر : اخبار گردشگری
خدمات دریافت ویزای مسافرتی آفتاب کلوت
اولین چیزی که قبل از تهیه‌ی بلیط و فراهم کردن شرایط سفر باید به فکر آن باشید دریافت ویزای کشور مقصد است که به‌منزله‌ی اجازه‌ی ورود شما به آن کشور خاص است. صدور ویزای مسافرتی و مدت اعتبار آن به موارد مختلفی بستگی دارد که قوانین کشور مقصد و علت سفر مهم‌ترین آن است.
موضوع خبر : اخبار کلوت
کلوت، برگزیده‌ی نخستین جشنواره‌ی تارنماهای ایران‌شناسی
صبح روز دوشنبه ششمین روز از اسفندماه 97، مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره‌ی تارنماهای ایرانشناسی، در محل بنیاد ایران‌شناسی انجام شد. در این جشنواره «کلوت» به‌عنوان اثر برگزیده در بخش حقوقی انتخاب شد.
موضوع خبر : فرهنگی
مصاحبه همگردی با حمید روحانی در باب اهمیت نقش آموزش در سیاست گذاری های کلان گردشگری
مصاحبه همگردی با حمید روحانی در باب اهمیت نقش آموزش در سیاست گذاری های کلان گردشگری مجتبی کاوه چهارشنبه 12 دی 1397 حمید روحانی مدیر آژانس آفتاب کلوت در ششمین میزگرد چالش ها و فرصت های حوزه گردشگری که با موضوع بررسی وضعیت آموزش در صنعت گردشگری در دفتر سایت همگردی برگزار شد با بیان این که نبود سیاست گذاری کلان آموزشی در صنعت گردشگری، فعالان این حوزه را به پیگیری روش های شخصی سوق داده است، گفت:
موضوع خبر : فرهنگی