تعریف اتوبوس وی آی پی 30 صندلی

1399/02/29

6031 بازدید

در تور  یا تور های طبیعت گردی و ایران گردی های شرکت کلوت شما اغلب با  این وسیله نقلیه که با نام اتوبوس های وی ای پی vip   دارای  30 صندلی VIP   با راه رویی تقریبا عریض در سالن  12 متری است آشنا میشوید   . تمامی صندلی ها دارای فضای بزرگ با زیر پایی  جهت اسایش ، استراحت  و حتی خواب در طول سفر  است .

سیستم تهویه‌ی و گرمایش و سرمایش با توجه به فصل سفر، روشنایی جهت مطالعه و سیستم‌های صوتی تصویری گروهی نسب شده در سالن ، و  جای بار حداکثری 15 کیلوگرم  برای هر نفر در این نوع از وسیله نقیله  از دیگر امکانات این اتوبوس برای سرنشینان خود است .

استفاده از حداقل 2 نفر راننده مجرب وحرفه ای در طول شبانه روز تردد ، تمیزی نمای بیرونی بخصوص شیشه ها و بهداشت روزانه داخل این وسیله نقلیه همواره مد نظر شرکت خدمات مسافرتی و توریستی کلوت بوده و خواهد بود .

 توجه :تفاوت امکانات این اتوبوس با دیگر اتوبوس های مشابه موجود در حمل و نقل کشور  و یا ترمینال های مسافربری که برای تهیه بلیط به آن ها مراجعه می کنیم با ید بدانیم  اطلاع از  انواع آنها  برای شرکت کنندگان در سفر بسیار اهمیت دارد .

سالن این اتوبوس می‌تواند از 25 صندلی سوپر وی آی پی و 30 صندلی وی آ پی  تا  44 صندلی معمولی را در خود جای دهد؛ از آن‌جایی‌که شرکت‌کننده در نگاه اول از خارج اتوبوس نمی‌تواند شرایط داخل آن را تشخیص دهد، در زیر تصویر رخ بیرونی و سالن این اتوبوس جهت اطلاع ارائه شده تا شما به‌خوبی بتوانید این اتوبوس‌ها را از یک دیگر تشخیص دهید  و انتخابی آگاهانه داشته باشید. دانستن این موضوع می‌تواند در انتخاب شما موثر باشد. حمل‌ونقل این اتوبوس‌ها در مسیرهای آسفالتی و مناسب انجام می‌گیرد و معمولاً وارد مسیرهای خاکی نمی‌شوند.

تور-طبیعتگری-اتوبوس-وی-آی-پی

برای دیدن سفر های کلوت اینجا را کلیک کنید

برای ثبت نام در تور های اتوبوسی ما اینجا را کلیک کنید .